2011. március 1., kedd

fasza nap.



komolyan mondom életem egyik legszarabb napja volt...
szokásosan késtem. ( :
kémiaóra az mondjuk jó volt. mert az értelem már megint tükröződött rólam. (Y)
tanár: melyik a legkönnyebb fém?
én: a víz.!
*
tanár: melyik a legnehezebb fém? gondoljatok arra, hogy egy nehezék.
niki: kő.!!

németen írtunk. nem tudtam semit. ^^" 15 szóbol 1et. xd
niki kapott egy sms-t és a tanár ezért mindenkiét beszedte. és szoptam mert bevolt kapcsolva így kapok még egy osztályfőnökit, vagy esetleg igazgatóit. =____=""
magyaron írtunk az önéletrajzból....
matekon tanár beszólt...

tanár: olyan pici vázlatokat rajzolsz hogy nem is lehet látni? most arról mit tudsz leolvasni? felesleges bejönnöd az óráimra.
hát csessze meg. >< meg elvette az ellenőrzőm... ><

ÉS A SÁLAM MÉG MINDIG NINCS MEEEEEEEG. T______________________T
úgy fáj érte a pöttöm szívem... (U)

na de a legjobb az, h pénteken megyek végre pestre. ♥
és szombaton ng. *-*

nah chuu minnaa.~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése