2011. március 2., szerda

hát izé. na. xd



oii minaaaa.~ ez egy szar nap volt. xd mint a többi. : 3
még többet késtem mint tegnap. xd
rajz előtt visszakaptuk az ellenőrzőket és így már 2 osztályfőnöki intőm van... -.-
németből kaptam egy 1est. xd
meg technikából egy 2est....
istenem olyan buta vaaagyoook. TwT

aztán suli után elmentünk Nikivel h megvesszük a vonatjegyemet de zárva volt, én meg partam azoktól az emberektől akik bent ültek. pedig ma egyedül kell bemennem. oo"
és vágjátok?! egyedül is kell vonatoznom... *fél nagyon*

nah mind1. most meg olyan édes B2ST vidiket találtam, h ahhhw. *qqqq*
YoSeob meg DooJoon meg HyunSeung a legjobb. $: ♥♥
no azért JunHyung meg GiKwang se panaszkodhat. *nem szereti DongWoont* x'333

na de sztem elég belőlem enyi. >< baii.~ ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése