2011. február 11., péntek

nyuff. unalom...



üdv minna-san. *3*
hát nem is tudom... ma voltam fogászaton... majdnem bekakiltam félelmemben. x'3
de nem kellett volna félni, mert nem volt semmi extra.
aztán haza jöttem és papa megint kivitte a hajama =__="
mért kell az öregeknek ien rohadt idegesítőnek lennie? x'3

akor júúúj.~ megint tök későn feküdtem le, mert nyáladzottam YoSeobra és DongWoonra *qqqqqqqq*
istenem. úgy imádom őket. <3
meg megtanultam koreaiul leírni azt h Beast, MBLAQ és Shinee *büszke fej* ><
és tudom mindegyik tag nevét és meg is tudom őket rögtön külömböztetni. ez haalmas szó ám nálam. *w*

nyuff... hát akkor mit kéne még? >'< egyéb apróságok...
Chibi lett a futtatóm. *w*  őő... baszus akor... kurva vagyok?! nem baj. x'3
ömh... Yume cicámnak nagyon rövid haja van T^T de szép a színe Ikoéval együtt. :3
ömm... ha megyek Sagahoz csinál nekem muffint. *--* és ha nem jó a fejéhez vágom. xd
van még valami? xd nem tom...

meg aszem holnap megyek apuval szerbiába. rem nem, mert én nem ruhát akarok kapni hanem pénzt.
h mért?
mert én girugameshre akarok menni!!! x'3
ha nem mehete, jobban kileszek akadva mint myv meg oz együttvéve. T^T *halálosan szerelmes Satoshi hangjába*

nah de viszont most enyi lehet, h még jelentkezem ma, ha nagyon unatkozok. ^^"
chuuuu.~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése